ما را در سایت درد یعنی همیشه انلاینه کاری نمیتونی بکنی دنبال میکنید
برچسب: نمیدیدمت, نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: جمعه 19 آبان 1396 ساعت: 1:16
من یک خود آزار تمام عیارم
تورا انتخاب کردم درحالیکه باتو بودن چیزهایی دارد که آزارم میدهد
اینکه دائم نگرانت هستم
اینکه همیشه غصه این را میخورم که نکند یه روز دوستم نداشته باشی
یا اینکه کاش بودنت آنقدر ادامه دار بود که مجبور نبودم هر روز اینقدر دلتنگت باشم!!!
این ها و هزارن چیزی که هر روز از جانب تو آزارم می دهد...
و خب البته هر دختری
عاشق اینگونه خود آزاری هاست
+ نوشته شده در پنجشنبه هجدهم آبان ۱۳۹۶ساعت 22:30  توسط Shima |
درد یعنی همیشه انلاینه کاری نمیتونی بکنی...